annemijnonderweg.reismee.nl

De voorbereidingen

De eerste fase van mijn reis is begonnen...de voorbereidingen. Nadat ik in een paar dagen een to-do list had opgesteld was het nu nog zaak om deze ook daadwerkelijk uit te voeren. En voor de mensen die mij wat beter kennen: dat is soms nog wel een puntje met mijn selectieve uitstelgedrag. Zo heb ik mijn camera al een paar weken geleden gekocht maar heb ik mijn inentingen twee dagen voor vertrek. Vandaag heb ik de laatste spullen gekocht die ik nog nodig heb zoals (blaren-) pleisters, zonnebrandcrème, after-sun, tijdschriften voor in het vliegtuig en natuurlijk niet te vergeten muggenspray.

Het enige wat nu nog op mijn to-do list staat is beslissen welke excursies ik wil maken tijdens de reis. En over een week gaat het avontuur dan echt beginnen. Op dinsdag 28 maart om 11.15 om precies te zijn. Dan vlieg ik vanaf Schiphol Airport via Singapore naar Jakarta met Singapore Airlines. Dan vertrek ik voor mijn eerste reis die ik alleen ga maken (behalve met wat vreemdelingen van de groepsreis natuurlijk). Tot 8 april zullen we rondreizen over Java en daarna vooral ontspannen en bijkomen van alle indrukken op Bali. En tussendoor natuurlijk alle geluksmomentjes zo goed mogelijk in me op proberen te nemen. En deze hopelijk ook vast leggen. Ik zal proberen die zo veel mogelijk met jullie te delen via deze reislog.

Tot snel, en veel liefs,

Annemijn

P.s. als jullie het leuk vinden om een mailtje te ontvangen als er een nieuw verhaal of nieuwe foto('s) online staat/staan, kun je je mail adres invullen zodat je de eerste bent die een melding krijgt.

Reacties

Reacties

robin rijlaarsdam

Ik hoop dat je het heel leuk krijgt!! ?

Annemijn

Dank je wel Robin!

Carola Trietsch

Hi Annemijn,
Wat ontzettend gaaf en stoer! Heel veel plezier maar volgens mij komt dat helemaal goed. Als je de kans krijgt dan is het echt leuk om een mountainbike tocht te doen op Bali in de omgeving van Ubud. Erg leuk om door de dorpjes te fietsen. En niet getreurd want van de 25 km is er zeker 22 km die bergafwaarts gaan ????. Heel veel plezier ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!